Chrysler Paper City

Komercyjna realizacja Pawła Nolberta i Łukasza Murgrabi budzi zainteresowanie i zachwyt na całym świecie. Reklama Chryslera 300 przedstawia miasto, w którym nie ma ani grama betonu. I teraz niespodzianka: wbrew tytułowi, nie ma w nim również ani grama papieru, bo wszystko, co widzimy (oprócz samochodu, który jest sfotografowany naprawdę:)) zostało wygenerowane komputerowo, łącznie z teksturą. Mistrzostwo!

via Ads Of The World

Reklamy

There are no comments on this post.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: