Alfabet z ogrodu botanicznego

Zauważyliście, że ostatnio w reklamach (szczególnie telefonii komórkowych, taryfa: biznes) pełno jest odniesień do kwiaciarni? Takie wizualne uzasadnienie dla haseł typu „kwitnący biznes”, etc.  Szczerze mówiąc/pisząc, trochę nam to bokiem wychodzi i chcielibyśmy zarekomendować przeniesienie akcji do myjni („czysta robota!”, „czysty zysk!”). Tymczasem zainspirowani botanicznym leitmotivem:

via 7rano

Reklamy

There are no comments on this post.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: